Головна/ Розробка

Створення стилю і бренду

Створення стилю і бренду

Народилося поняття брендингу ще в середні століття, коли ремісники, цирульники і торговці почали використовувати вивіски і особливу символіку для позначення своїх послуг і виробів. У сучасних реаліях, через різноманітність на ринку різних товарів одного виду, бренд і фірмовий стиль необхідні для впізнаваності компанії споживачами.
Логотип - це символ компанії, перша асоціація та її головна відмінна риса. Правильний, добре впізнаваний логотип викликає у споживача довіру й інтерес.
Сформований бренд дозволяє вигідно вирізнити вашу компанію серед конкурентів і показати, що вона, безсумнівно, найкраща.
Єдиний, цілісний образ бренду створить хорошу репутацію, збільшить лояльність потенційного покупця, а разом з нею і кількість продажів.

Правила гарного логотипа:

1
правило
Той, який запам'ятають.
2
правило
Той, який відображає сутність вашого бізнесу.
3
правило
Той, який і креативний, і раціональний.
4
правило
Той, який є індивідуальним і оригінальним.

Розробка бренду

1
Створення правильної назви компанії
Красива, добре підібрана, легко промовлена і запам'ятовувана назва може серйозно вплинути на лояльність потенційного покупця.
2
Перевага перед конкурентами
Вигідні відмінності вашого бренду від інших в філософії і візуалізації допоможе отримати незаперечну конкурентну перевагу на ринку, підвищивши довіру покупців.
3
Залучення цільової аудиторії
Професійно розроблений бренд полегшує рекламну кампанію, яка, в свою чергу, привабить саме ту аудиторію, яка буде зацікавленою в вашому товарі або послузі.
4
Підкреслення унікальності
Всі елементи бренду створять неповторний оригінальний стиль, який відобразить суть вашої компанії. Крім того, ці елементи можна зареєструвати як товарний знак і захистити бренд від підробок.
Розробка фірмового стилю
1
Створення єдиного стилю компанії
Гармонія між усіма елементами бренду істотно покращить його сприйняття, що найсильніше збільшить довіру до компанії. Тому, єдність стилю - не примха, а необхідність.
2
Підвищення іміджу компанії
Імідж і стилістика компанії, її репутація та сприйняття аудиторією як ніколи важливі в часи інтернет-технологій, коли інформація максимально доступна, кількість брендів величезне, а клієнт - перебірливий.
3
Зміцнення довіри до бренду
У більшості випадків обирають саме широко відомі бренди. Щоб бренд став відомим, він повинен викликати довіру цільової аудиторії, демонструвати якість і надійність.
4
Підвищення впізнаваності
Впізнаваність бренду - запорука його успіху і швидкої популярності. Створені логотип, назва та імідж компанії є фрагментами, які утворюють шлях до її популярності.