Головна/ Інтернет-реклама

Маркетинг в соціальних мережах

SMM

SMM — це комплекс робіт в соціальних мережах, орієнтований на підвищення лояльності до бренду. Існує помилкова думка, що основна мета SMM — продати товар або послугу, це не зовсім вірно. Останні маркетингові дослідження довели, що SMM — це додатковий інструмент брендингу та комунікації з клієнтом, і вже як наслідок - збільшення продажів.

На першому етапі ретельно аналізуємо:

Бізнес
Знайомимося з вашим бізнесом і проводимо аудит активності конкурентів. Формуємо концепцію і позиціонування Вашої компанії.
Цільова аудиторія
Дізнаємося про вподобання вашої цільової аудиторії, аналізуємо тематику публікацій та її релевантність по відношенню до даної ЦА.
Якість контенту
Вивчаємо оригінальність, вдалість і частоту публікацій. Аналізуємо найкращі.
Зворотній зв'язок
Досліджуємо кількість оброблених та необроблених негативних відгуків, моніторимо ставлення користувачів до бренду.

Чому Вашому бізнесу необхідний SMM

Покращення репутації бренду
Впізнаваність і популярність бренду істотно полегшує рекламну кампанію, збільшує довіру до нього, і, звичайно, забезпечує приплив нових клієнтів.
Збільшення лояльності аудиторії
Публічна робота з негативними відгуками завжди змінює ставлення до бренду виключно в кращу сторону, збільшує лояльність і довіру клієнта.
Вірусний ефект
Якісний і цікавий контент, як правило, поширюється самостійно. Варто тільки визначити, що саме є важливим для вашої аудиторії.
Що входить до SMM
Ведення соціальних мереж
Ведення соцмереж - це не хаотичне закидання на сторінку вирваного з контексту і чужих статей матеріалу. Це мистецтво, в якому важлива стратегія, розуміння специфіки роботи певної мережі та вміння подати інформацію.
Таргетована реклама
Таргетована реклама - це реклама, яка показується тільки певним групам користувачів соціальної мережі, критерії яких ви обираєте самі. Головні плюси - висока швидкість дії і персоналізований підхід до клієнтів.
Ремаркетинг
Ремаркетинг дозволяє зробити так, щоб потенційний клієнт, переглянувши десяток сайтів зі схожою тематикою, не тільки перейшов на ваш сайт, але і повернувся, щоб замовити необхідний продукт або послугу саме у Вас.
Вартість SMM
Які чинники впливають на вартість просування:
кількість соціальних мереж
кількість публікацій
наявність контенту
якісний візуальний контент
інтеграції з рекламними каналами
товари це чи послуги
моно послуга чи товар, або наявність асортименту
необхідність у створенні взаємодії між сайтом і соціальними мережами
Вартість просування в соціальних мережах - від
3000 гривень щомісяця в без урахування рекламного бюджету.