Для здійснення продажів будь-яких товарів або послуг за допомогою мережі Інтернет необхідний функціональний торговий онлайн-майданчик. Якщо у Вас поки немає власного інтернет-магазину з доменним ім'ям, який створений на CMS і розташований на сервері одного з популярних хост-провайдерів, тоді можна легко вийти з ситуації, що склалася, і створити магазин на одній з найпопулярніших соціальних мереж у світі. Як Ви вже здогадалися, мова йде про Фейсбук.

На фейсбуці можна завжди знайти цільову аудиторію практично для будь-якої ніші. До того ж для створення повноцінного інтернет-магазину необхідно виділити бюджет на веб-розробку і наповнення контентом, послуги хостингу та оренду доменної зони. Мова вже не йде про численні інструменти просування.

Перед тим, як створити інтернет-магазин на Фейсбук необхідно мати цікаву для користувачів, «живу» бізнес-сторінку, яка привертає цільовий трафік. Якщо ж у Вас вже є інтернет-магазин, тоді можна просто запустити таргетингову рекламу в вище представленій соціальній мережі.

 

Реклама товарів на Facebook — це зручно і практично

Сервіс має широкий функціонал. Товарні позиції завжди можна групувати по відповідним категоріям, проводити акції і пропонувати покупцям знижки. Присутні потужні інструменти для аналітики, за допомогою яких легко дізнатися кількість переглядів, кліків і показники конверсії.

Однією з важливих переваг є відсутність обмежень за кількістю товарів, що додаються, чого не скажеш про інші подібні відомі сервіси. Товари можна згадувати в публікаціях на своїй сторінці або запустити платну рекламу, яка допоможе швидко привернути увагу потенційних клієнтів. Але варто зазначити, що модерація є достатньо жорсткою. Іноді доводиться «штурмувати» службу підтримки, щоб домогтися якихось особистих вимог. Як правило, практично будь-яке питання вирішується. Тому засмучуватися немає сенсу.

 

Як почати онлайн-бізнес на Фейсбук?

Для початку необхідно додати розділ «Магазин» на свою бізнес-сторінку. В першу чергу для реалізації даного завдання заходимо в «Налаштування», потім відкриваємо «Шаблони і вкладки». Далі «Додати вкладку». З представленого переліку вибираємо «Магазин». Після проведення даної нескладної операції можна сміливо вважати, що магазин на Фейсбук вже створений. Поки він порожній. Тепер потрібно ретельно подбати про його графічне оформлення та наповнення контентом.

 

Наповнення магазину контентом

Це досить важливий етап, оскільки від нього буде залежати поведінка користувачів, глибина переглядів сторінок, в результаті і рівень конверсії. Перед доданням категорій і товарних позицій вкажіть, яким чином потенційний покупець може оформити замовлення — безпосередньо на цільовій сторінці самого магазину або звернутися в месенджер до Вас особисто або менеджера-консультанта.

Також виконуємо налаштування валюти і для кожного товару вказуємо індивідуальну вартість. Щоб додати товарну позицію, просто переходимо в магазині на вкладку «Додати товар». Після цього заповнюємо всі необхідні дані, серед яких:

-      назва товарної позиції;

-      короткий опис;

-      ціна;

-      графічне зображення.

Зображень сервіс дає можливість додати декілька. Наприклад, один і той же товар в різних колірних варіаціях.

При наявності великої кількості товарних позицій не зовсім зручно додавати кожен товар вручну, особливо якщо товари або ціни часто оновлюються. Для зручності можна скористатися генерацією фіда товарів з вашого сайту. За допомогою плагіна в фід підтягнеться вся інформація з карток товару: Назва, опис, ціна, наявність, а також фотографії товару. Більш детально з плагіном для генерації для фейсбук на різні CMS можна ознайомиться тут

 

Правила додавання контенту

До товарів на Фейсбук додаються певні правила і вимоги, які не можна порушувати, якщо бажаєте за допомогою даної соцмережі вести успішний бізнес і привертати увагу покупців.

Відразу ж відхиляються оголошення дискримінаційного характеру. Наприклад, про здачу в оренду квартири тільки подружжю або громадянам певної країни. Трохи незвичне правило, але тим не менш його варто дотримуватися. Не варто також порушувати права інтелектуальної власності. Плагіат суворо карається. Товарні позиції з яскраво вираженим сексуальним підтекстом також мають всі шанси не пройти модерацію. Про такі товари, як алкогольні та тютюнові вироби, наркотичні препарати, зброю і так все зрозуміло.

 

Описи до графічних зображень товарів

Тут також є певні вимоги і різні нюанси. Опис кожного окремого товару має бути актуальним, не містити телефонних номерів та фізичної адреси, без тегів, пунктуаційних і граматичних помилок. Оптимальним розміром вважається 1024х1024 пікселів. Товар в повноцінному вигляді повинен поміщатися на зображенні і бути розміщеним на чисто білому фоні. Водяними знаками, текстовою інформацією, рекламою краще за все не зловживати. Якщо все робити відповідно до існуючих правил, тоді ніяких проблем з адміністрацією сервісу виникнути не повинно і Ви зможете залучати потенційних клієнтів практично миттєво.

 

Доступ до адміністрування магазину

У багатьох підприємців немає вільного часу для редагування магазину. Для цієї мети необхідно надати доступ сторонній особі, тобто людині, яка буде редагувати товарні позиції, приймати замовлення і переглядати аналітику для оцінки просування і конверсії. У цьому випадку також немає нічого складного. Просто для початку заходимо зі своєї сторінки в розділ «Магазин», вибираємо пункт налаштувань і копіюємо пряме посилання. Воно є необхідним для відкриття доступу до конкретного розділу бізнес-сторінки. Тобто до магазину на Фейсбук.

Далі в налаштуваннях безпосередньо самої сторінки відкриваємо вкладку «Ролі на сторінці" і потім розсилаємо запрошення користувачам, попередньо вказавши права доступу. Як видно з вище поданих дій, все дуже просто і швидко. Тепер зазначені користувачі матимуть доступ до адміністрування Вашого магазину.

 

Зміна валюти і способу оформлення замовлення

В даному випадку все дещо складніше. Щоб змінити валюту або спосіб оформлення замовлення, необхідно спочатку повністю видалити магазин, скориставшись вкладкою «Налаштування» та опцією «Видалити». При цьому всі додані раніше категорії і товарні позиції зникнуть. Все доведеться робити заново. Щоб цього не сталося, надалі найкраще добре подумати над такими питаннями, як валюта і спосіб оформлення замовлення. Якщо Ви постійно на зв'язку в Фейсбук, тоді, зрозуміло, більш зручно отримувати замовлення в месенджер. При цьому є можливість швидко комунікувати з потенційними покупцями, надавати консультацію, пропонувати вигідні пропозиції і так далі. В іншому випадку можна залишати в магазині посилання на веб-сторінку на іншому інтернет-ресурсі, де є можливість швидко і легко оформити замовлення. Тут вибір залежить від кожної окремої ситуації.

 

Фільтри для товарів

Дуже часто один і той же товар може продаватися з різними характеристиками. Наприклад, якщо це одяг, тоді мають значення такі параметри, як фасон, колір, розмір. Фільтрів для товарних позицій, розміщених в магазині на Фейсбук декілька. До вище наведених варто також додати ширину і довжину, матеріал з якого виготовлений той чи інший продукт, модельний ряд, аромат, смак, платформа, рік випуску. Додавати фільтри необхідно при потреби в залежності від типу товару. Це питання вже є індивідуальним. Чим більше інформації Ви надасте користувачеві про товар, тим більша ймовірність, що швидко знайдеться цільовий покупець і рівень конверсії почне рости.

 

Переваги створення інтернет-магазину на Фейсбук

Фейсбук є найпопулярнішою в плані відвідування соціальною мережею в світовому масштабі. Це означає, що за допомогою настройки геотаргетинга є можливість залучати потенційних клієнтів не тільки в плані певної територіальної локалізації, а й в межах країни або навіть за кордоном. Це значно розширює бізнес можливості. Фейсбук якраз орієнтовано на більш серйозну аудиторію, серед якої можна знайти не тільки заможних покупців, а й спонсорів, впливових бізнес-партнерів.

Як вже вище було згадано, якщо немає поки фінансової можливості створити інтернет-магазин на виділеному сервері з використанням популярного движка, тоді простіше і краще це зробити за допомогою вище згаданої соціальної мережі.

Запуск і настройка таргетингової реклами надасть можливість почати онлайн продажі вже сьогодні. Для цільового налаштування присутній цілий набір ефективних маркетингових інструментів, який дозволить знайти цільового покупця за досить короткий час. Є можливість проводити настройку рекламної кампанії, використовуючи геолокацію, демографію, вікові показники, розраховувати добовий бюджет, повністю контролюючи весь процес. Також хочеться відзначити, що реклама в згаданій соціальної мережі буває дешевшою ніж в Google Ads або Яндекс Директ і користі від неї більше. Можете при бажанні пошукати відгуки онлайн-підприємців в мережі і самостійно переконатися в достовірності вище поданого твердження.

З плагінами від Pinta WebWare створення і налаштування магазину на Фейсбук забере у Вас набагато менше часу, ніж інтернет-магазин на окремій платформі. Таким чином надається можливість залучати додатковий цільовий трафік з мегапопулярної соціальної мережі, перенаправляти його на основний ресурс або спілкуватися з клієнтами безпосередньо за допомогою месенджера. Це обов'язково підвищить рівень довіри у потенційних клієнтів, лояльність до Вашої компанії.