Головна/ Інтернет-реклама

Аудит (PPC, SEO, SMM)

Аудит (PPC, SEO, SMM)

Це ретельний аналіз усіх складових сайту. Вивчення специфіки Вашої і конкуруючих фірм, перевірка технічної складової ресурсу, моніторинг ефективності рекламних кампаній, відстеження репутації бренду і лояльності клієнтів. Словом - повна діагностика Вашого сайту за певними параметрами.

Аудит рекламних акаунтів PPC

Аудит рекламних акаунтів у системах контекстної і таргетованої реклами дозволяє визначити наявність помилок в налаштуваннях, відстежуванні ефективності, варіантах оптимізації рекламних кампаній. Рекомендації, отримані внаслідок проведення аудиту, дозволять оптимально і раціонально використовувати рекламний бюджет з реальними прогнозами результатів.
Терміни
Аудит рекламних акаунтів -
від 3 робочих днів
Вартість
Вартість наших послуг залежить від місячного бюджету кампанії і від кількості даних для аналізу

Які роботи включає аналіз конкурентів

Визначення цілей клієнта
Вдосконалення існуючої рекламної кампанії
Аналіз і оновлення рекламних матеріалів
Коригування вартості за цільові дії
Перевірка обраного сегмента аудиторії, всіх налаштувань акаунтів
Аналіз ставок, «порожніх» рекламних майданчиків
Докладний, якісний звіт
з рекомендаціями
фахівців
В результаті ви отримуєте
Список допущених помилок і варіанти їх виправлення
Оптимальні оперативні рішення
Дієві методики просування конкурентів
Покращення якості трафіку